Wednesday, January 28, 2009

meeting

1st meetg...27jan09

herm
mcm2 kua
nme pon mluahkn prasaan ketidakpuashatiankn
wlupon xsemua hadir
agenda tetap blangsung

klakar
hahha
plg klakar

isu:: dr suara hati lan** hehe

kia jgn pki sexy sgt g ldg ok..

owh slamer ni ko peteng ea
xkawal nfsu mata sguh kamu yaar
very da noty

aluu kawn 2 bkn mslh la
normalla
lgpun kia bknnyer islam pon

len la kalu ak pki short g wat btas
**kwangkwangkwang**

owh mgkin tdak akn blaku 

yg len
mang mslh besar
pasal late **aku ader**
pasal amik cuti xkne tmpt **aku ader gak dlm list**
pasal lgsung xdtg **not my category hahahaha belagerk seyhhhh**
mcm2 la
pasl kuat bleter pon isu

oh mang jd isu
mngarah2 ni


haduhai...

nme pon mnusia 
prangainyer bbeza2
btul ke tdak kwan?????

akhirnye
**im the last one bg tzkirah... aku bek xkomen bbyk2 huhu
luahan aku jujur blake... ~~ngee~~

2nd meetg..28jan09

pas lunch, aku ingt da kenyang blik
huhu **hancus plan aku arini~~ ups :c waa sedeyh taw

ok2 ckup ok ngn emo kamuu 2

pas lunch sesi tzkirh utk elis n ada

whats wrong with 2 gurls ni???

hehe

no comment
tp ada mang bmslh ngn aku hahaha

de igt de sorg ader mak agkt bpak angkt
aku pon ader taw
-muke marah ni *ngee~~
korg sile jgn takut yerk
sbb pas ni aku akn gelak mcm satan

huhu
so hope aftr this..

yg muram akan senyum kmbali
dan smoge hujan bhentilh turun
plis laaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

kami ni
semua ni
nk wat btas
kalo dah lecak cmno gayo eh 2
**tgk kn dah kua slang n9 dah**
its mean aku tgh mrah la 2
huhu
k
daaaaaaaaa

nilah citer kami

mslh dbwak bbincg, jgn buat hal msg2
utk mndpt kberkatn kiter msti sepakat..

btol x upin???
btolbtolbtol

0 comments: