Friday, January 30, 2009

hem

citer di reban

lawak ade
emo pon ade

partner dtg lmbt... emo aku dah ni *ngee*
sbbnyer... arini kne tmbang wlupon amik mse 5min je tp ank2 aku da kbulur
pas 2 ble partner dtg alamak kunci lg 2 reban xde plak

*anak2 aku da ader 4 reban da... 48 setiap reban ~- yg mati~

cl ahli group
caling2 talking2 "making2"> apakah???
akhirnye dtg la kunci yg 2 tu
didatangi oleh chong secara percuma

tp....

*emo nie*

satu kunci 2 salah dar
sape nk jwab da
xpe2 timbang 5 ekor dlu then tmbg reban yg da ader kunci

k msih mnunggu putera raje mlamar ku
ahaksz smpt lg

akhirnye .. itu dier yeaaaaaaaaaaaa goalllllllllllllllllllll
nad dtg dgn sua blumpur de *sorry nad* hahaha
dpt gak akhirnye kunci

kalo aku bwk phone kompem aku rkam detik2 indah ni
*yelah 2 aku emo xske pgang hp nnt aku tbaling hahaha*

0 comments: