Wednesday, January 28, 2009

argh tensen

aku rindu sgt kt dia

rindu giler

de dmam
hermmm
dmam rindu kew?? **ngee~~

aku nk jumpe de sgt

tp....
ader yg mghalang
argh y ini sume terjadi

musykil aku

syg i miss u so much
love u sgt

aduwh jiwang sgt nih..

tp btul aku sedeyh sgt xpat jumpe
de
de??? *adekah bperasaan yg same**

bilakh boleyh btemu???

herm... migrain aku mcm ni

tiada salah rasanya
andai ku memuja
anggun diwajahmu
kerna hati ini dah tertawan
cinta xknal siapa
hadir tanpa dipaksa
walau berkecai badan
melepaskanmu
akurela bputih tulang
dan xsgup aku lihat
egkau dpimpin oleh insan lain
dan xsgup aku dgr tntg kburukanmu
ku ingin kau selalu bersama
maka terpaksalah aku melepaskn 
apa yg tpendam sekian lama
aku cintaknmu
aku prluknmu
utk mngisi ruang kkosongn...

hermmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm
miss..

0 comments: