Friday, January 30, 2009

bebel_ing

hehe

aku kne bebel
waaaaaa

::if baby nk abg syg baby more n more
baby must study ok

::abg xske dgr baby mlas xde mood nk study

::untuk kebaikan baby jgk

::kalo baby sayang abg ,baby mesti dengar cakap abg kn
xkn permintaan yg kecik ni baby xley nk dengar
nnt ape abg ckp baby xdengar jgk

::abg nk baby jadi org berguna ok.. abg sayang baby sgt..sgt syg

::sbb sayang la abg tegur baby, bukan abg marah tp abg xsuke baby xstudy

stgh jam aku kne bebel ngn de

time 2 mate da stim je
haha ngntuk
bkn sbb de ckp 2
sbb mang aku da ntw nk tdo time 2
aku cl de xdpt
aku nk tdo la
tbe2 je de cl
hehe
xpasl2 kne bebel

*nyesal ckp aku mlas nk study* ngee

act. ape de ckp 2 btul
*aku sukung spenuhnyer*
ader jgk org nasiht akukn
hehe
nex week 1st test sdah
pas 2 nnt xpat jwb bebel kt de
kte sualn sush la pelah
walhal awak yg xmo study..last minit
huhu

sorry syg
baby janji baby try do the best in mylife
not bcoz u love me more
but bcoz *me* lar

ha de ader ckp taw
:abg xnk sayang baby kalo baby xnk study*

sguh kijam taw mamat ni
sampai ati de xmo syg aku
sedyh aku dgr
sadis mlm td 

aku ngajuk la cmni
upss *de xske aku slalu ngjuk* hehe
mne ader laki suke kn
pelah.. tp nk ngajuk gark
pedulik hape aku

LOVE u sayang..
tQ 4 bebelan 2
sguh BMAKNER...

0 comments: