Wednesday, January 21, 2009

letirhhhhhhh

today so tired

pg hehe ( sorry elis)
pas elis msj aku zzz blik
hehe
sleepy seyh
2 la tdo lwat lg
**wat per tu?? ngee~~
hehe

pg.. g batas kt plot c1
herm btulkn saliran
dalah lecak
da mcm erm xseruper org aku
da lh kaki mleceh
xleyh nk pki boot, mlekat2
terseksa i u know huhu
ngee~~


pas2 kol 11 da blik
alhamdulillah today matahari mnunjukkan kpanasn je
dpt jemur ken aku
tp knnnnnnn

tangan aku da BERBELANG
waaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa xpe2 i stil very da cute
hahaha very verasan

pas2 g makmal..amali ikan
tp kn aku xponteng taw skip kjap je
uruskn upu
g print fotostt n evrytg

mami penat anak mu ini
mami?? mami mne ni?? sugarmami ke???
ngee~~ ampunnnnnn

blik je klas
upss uolssz nk taw x arini aku xmam nasik lg
puyut aku da kiakkiuk ni

ape2 pun anak jagaan ku yg da x comel aku kne bg mam dlu

oh ayam ku knape ko kuat mkn ha????
2kg aku bg ko mkn taw rini
oo nakal ea
ko men terbang2 ea
very kbulur taw anak2 ku ini
aku bwu nk bkk pntu de da kis tgn aku
huhu anak kau supan ke mcm ank aku
hehe eeyu
pastu de nk jd pilot
terkedek2 korg mnerbang kn dri dr umah yer
oooooooooooooooooooooo ader ati nk lari dr umah ea

pas2 apelg blar la weyh anak2 mu dah kbusann 2

balik blok dgn kia hehe
busan seyh asik muke kia jer haha *ampun kia..cabuttttttttttt*
tp kia ni lah teman aku g klas g ldg n evrytg la

blik2 je msak.. hehe
sardin n kobis kicap jer hehe
yeayea kia blnje nasi
**aku yg swuh* ngee~~~

then mkn
k pas2 kol 8stgh ader meetg ept
projek ikan terubuk masin 2 hahahha
usahawati sguh akuuuu.. sukses ke x???

n now tgh meetg la ni
hehe


** sorry now no pic to view**
xde mse nk amik gmbr n upload kn hehe
nnt2 lah yea

k mwah to all gurlsssssssssssssssssssssssss
laki2 siler bertendang diluar sane yer

bubye

0 comments: