Thursday, January 29, 2009

aku menang..

hhehehe... korg nk ??


muka gumbira..
btauliah taw.. bukn mmandai jer taw

~antara designnyer.. silelh pusing2kn tgkuk anda yer~



antara design nyer..

price ok.. jgn juling mate.. standard price what **kelip2 mate wingwing**
exclusive*manga public* design

sample ken de hehe
>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>


huhu
akhirnyer
kerjaya aku sbg runner apple red tlah brjaye
btape rajinnye aku mngetuk stp pintu blik org

muke kne tebal ea *erm*

ingt snang ker nk wat business ha
nk tarik planggan
huhu
aku sungguh GUMBIRA

target arip 50 helai bju
so now aku da colecct
nk taw x bape??
hehe

63 collect wa ckp same lu..
~~sguh blagak n sguh swengal~
n
td adelah las aku round pas ni mlm nk stay dlm blik jew

study??
yeker ni

tah2 mnapak ngn blog je
xpon tgk muvi
huhu

**owh itu pkare biaser**

act aku wat ni sume sbb $ smate2
**mate duitan dowh aku now**

selai aku dpt $3  >>  *xleyh besr2 huhu nnt kowang jeles kwangkwangkwang**
n lbih 50 collct aku dpt tshirt free huhu
kalo xrmai org la

now aku nk blajr bisnes
middleman pon ok wat
igt snang ker

ha?ha?ha? **marah nie**
~pesal aku nk emo2 erk???
musykil sguh bapak aku

now target aku kalo dapat ckup hundred ok jgk
kayo makcik leyh den shopping hahaha

**menghabiskn uit sokmo**
abg jgn marah baby ok
baby mang mte duitn skit

n $ yg aku dpt colect
**dorg byk byar deposit $10.ader gak yg kaye raye 2 bg full hehe
now aku da collct    $773
hehe
ukan uit aku ok
dun ader niat nk curi msuk blik aku ok

bewAREEEEEEEEE


0 comments: