Thursday, January 29, 2009

kuager aku

aku.. herm aku???

pengantin sesat *ngeee**

ok.. hehe
family aju besar gak la 
ni yg aku nk citer huhu
korg sedia nk knal x???
tp yg tak kawin lg 3 oorg jer
alamak sume da bpunyer kcuali adik aku
hahaha

ok
aku ank k6 dr 7 adik beradik
5 laki 2 ppuan
ganas x *?*
k ni mak aku n abah aku
Pn. Norani & En. Mohamed
iyak milok ke ikew

along n family de
*Mohd Taufiq Al-Hakim
*K.Wani
*Sofea & Diha

angah *Mohd. Fairuz
de da kawin ank da 4 tp xde pic la sbb de jrg blik
??

ude *Mohd Iqbal
da kawin gak
ni wife *K.Suzi n anak de *Izah


ni ajib *Mohd Najib n wife de *K.Lin
wedg 2008

ni abg yg terapat la le la ktekn mcm 2 huhu
*Mohd. Redha @ edo
da ader awex
xjd ahli xleyh msuk dlm kuage
huhu

ini lah satu2nyer adik aku
ZULFA name de
thun ni 9 thun umur de
ni lah kawan musuh n pneman aku
tp de ni byk songeh
suke abiskan uit aku

nilah family aku
hehe
besar la jgk
pnat mlayan 
huhu

0 comments: