Sunday, February 8, 2009

mcm n jadi hamster...

aku masih mnusia yg dicintai oled dia dan mencintai dia ok

sguh jiwang dctu ahakszz..

actually smlm... (now aku da jrg update sbb veryy da TIRED)
aku g ldg.. jauh taw 15mnit pjalnn
aku keseorgn sbb 'auntie' kia huhu de g reban
so i go sorg2 lar..
sambil jalan sambil mkn KUACI..
kn ke mknn hamster 2

itu bkn kuaci ok

dahlh kt kolej skunk ader student yg mnternak hamster n bpinak2

k.azi la ni.. de yg promote kt aku kuaci
bwu 2rgit..murh2 hehe

so i ask to my LOVE, k.Azi n kia

"do u know how hamster eat seeds"

*ceh ckp london u*

nipon bkn kuaci *aku da cr pic de mkn kuaci tp xde :'(


n dorg jwb dengn 3 jwpn

1: mylove nye answer -> entah xtaw  >>jwpn yg sguh baik
2: k.azi nye answer -> mcm adik la *agak jujur disitu..*
3: kianye jwpn -> *ni bru jwapn yg btul sbb de ader bela hamster kt umah so de taw la... if u all nk taw how hamster eat seeds korg jumpe la kia.. comey sgt taw... smpai terasa cm nk bela hamster plak hahahha.. de ggt aku ha mati la ko hamster


hamster ni comey sgt geram2 ee gerammmmmmmmm

k. daa.. 
n utk pngethuan u all
 pergi n balik ke ldg aku jaln sambil blagu riang n mkn kuaci hahahaha
lalala~~

0 comments: