Sunday, February 8, 2009

hanya khayalan dalam sejuta bayangan

aku rindu sgt kt de
aku pon taw perasaan de bila de nk jumpa aku tp ader halangan plak
tp akan daye kne terima seadanya.. 
aicheh pas mkn keli kne suntik hormon mkin gedik aku
wawawwa

las nite kami berchatg smpi kol 2pg
hehe bes2
asik gelak jew (HAPPY ;))  tgk glagt de
*mntg2 ader cam*
aku xde cam ok...
suke sgt kt de
cinta bgi nk mati
rindu thap dewi

tp CERIA 2 xlame
maybe slah aku sape swuh tye dan push de tok jwab
sualn mcm 2
mule2 aku cube mngerti dan aku erti statement 2
tp herm

mungkn cemburu

mgkn terasa de curang kt aku...
*curang >> tuduhan yg slah 2*

mgkin hati wanita
*aku wanita punya hati nurani yg xmmpu dbohongi**
cheh lalalala plak aku

aku rase nk marah je
da marh da pon smpi off kn hp
*owh itu prangai ku***

geram pon ader.. arghhh lari dr blik la mcm ni...

herm kadang2 cinta itu memenatkan
tapi cinta itu mengajar ku erti kesabaran..tabah utk mghadapi hri yg mndatang
dan dia
cintaku
de yg ajarku erti sabar hadapi ni smua
ajar ku erti kejujuran
ajar ku erti 'cinta'
*sebab 2 aku syg de sgt* hekhekhek
walau apa status de
walau jauh mne jarak usia:tinggal: 
*dpt psangn beza umur lebeyh2 ok ape..lbih afdal hahaha*

pg ni b4 g ldg bru aku on hp hehe
siap2 g ldg , xmsj de pon..
kt reban dah rindu2
*gatal taw aku ni*
hehe
blik tgk de ader msj *suke2 tp msih marah*

suke gduh ngn de.. tp de xsuke pjuk aku
tp de pjuk gak
hahha
msakkn udang tok aku
kupaskn kulit tuk aku
so sweetttttttttttt u know
udang 2 lar hahhaha

aku CCCCCCCIIIIIIINNNNNNNTTTTTTTAAAAAAA dia.........

sayang hope dpt jumpe sayang selasa ni
*very gediksz*

0 comments: