Sunday, February 8, 2009

futsal

futsal??? apakah itu

haha

aku ader 2 pengalaman dlm sport ni

kpd yg xtawu sila amik tawu ok
kalo x aku jntik idung

1st ly aku muler bjinak2 dgn sukn ni pada thun 2006
*jinak kew*
aku main di kolej aku
(KOLEJ PROFESIONAL MARA -ku merindui rakan baik ku disana)
2lah first time aku men futsal
so da practise2 lawan2 sampai la ke perlawanan yg akhir
aicheh akhir kew???
tgh2 men herm alkisah senang ckp la kn
aku xcdent
aku taw org yg langgar aku 2 
xsengaja 
*leyh cayer kew*
so diatas kjadian indah itu
maka bersagat lah lutut kiri ku yg mang sedia adernyer
*burukkkkkkkkk*
bdarah n suar aku koyak
*owh mylovely pants.. );
n after 2 dah aku xmen haha *same mcm kes men bola jaring* hikhik

2nd plak
si DIA ngajuk memuncungkan dirinya disudut katil
huhu
sbb aku xbg de play futsal wlupon utk masa yg singkat
kijaw woo aku ni *grrrrr..**
n today
de score 2 tuk aku
*leyh caye kew tuk aku ni???*

thanks mydear
love u so much

k out cont. study
*study la sgt*

0 comments: