Monday, April 6, 2009

kepala pusing


penat
td ptg harvest sayur sume
hermmmmmmmmmmmmmmm penat tp bes jgk
sbb bayam 2 ku yg tanam
harvest sayur len jgk

business plan xsiap lg
argh xde idea n xde mood la nk wat weyh
tulun wat kn leyh x
arghhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh fening aku
banyak gilak
business plan utk keusahawanan ader 2 kne submit
tp aku wat satu je n part yg aku dpt senang je
tp aku xde ideala nk wat cmne
sok dah kne submit dkt elis
aduhaiiiiiiiiiiiiii husna

bp lgsatu 4 economy
2 lg haram xtaw aper citer
silent hour kowt 2 yg syp
haha

finalpon da dkt
tarikh nk out dr sarawak pon da dkt
maser2 pon berlalu
berjauhan jauh jauhh jauhhh jauhhhh jgk dr dia nnt
arghhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh sedeyh woh
xpe2 ujian
hope xlost contct

n now aku punyai kmalasan tahap cipan nk wat ape sajer
makan pon malas
mkn ubt *dah lamer xmkn kowt*
dgn masalah tidur nyer
alahai sayang bikin kabut dowh

0 comments: